יום חמישי, 18 בדצמבר 2014

רוסטיקו - לאכול בתל אביב ולהרגיש באיטליה

מסעדת רוסטיקו בעלת שלושה סניפים בתל אביב, כשהראשון מביניהם ממוקם ברח' רוטשילד המרכזי בתל אביב; היא מסעדה איטלקית מהטובות שתוכלו למצוא.


מסעדה איטלקית בתל אביב
רוסטיקו - חלק מאיטליה

רוסטיקו השקיעו מאוד בעיצוב הסניפים שלהם וזאת ניתן לראות מיד.הסניפים מעוצבים בדיוק כמו מסעדה איטלקית אמיתית בלי חנופה, יש בהם איזורי אירוח שונים שאחד לא דומה לשני ככה שכל אחד יכול למצוא את הפינה שעושה לו את זה.


מנות פתיחה ברוסטיקו
מנות פתיחה ברוסטיקו - לחצו כאן
האוכל ברוסטיקו כמיטב המסורת האיטלקית; מגוון רחב של מנות פתיחה כמו קרפצ'ו בשר, לחם הבית הנאפה במקום, שרימפס בלימון ועוד...מנות פתיחה לא מתחנפות וטעימות למדי. מנת הפתיחה המומלצת ביותר היא ללא ספק קפלה דה פונגי - פטריית פורטובלו ממולאת בגבינת ריקוטה ועשבי תיבול מוגש על לחם קלוי עם ממרח קונפי שום . מנה עשירה, מלאה בכל טוב עם טעם שאי אפשר לשכוח.


כיאה למסעדה איטלקית, רוסטיקו מציעה למנה עיקרית שלל פסטות ברטבים שונים, טעימים ומיוחדים. מנות פסטה שלא תמצאו באף מסעדה אחרת.
מנות פסטה ברוסטיקו
מסעדת רוסטיקו לחצו כאן
מתוך המגוון הרחב, שתי מנות שתפסו לי את העין היו הפסטה לינגוויני פירות ים המכילה רוטב יין לבן,חמאה ושום שעשוי במידה הנכונה ומהווה חלק אינטגרלי מהמנה וכל זה בשילוב פירות ים ביד נדיבה מאוד. מאז שאכלתי את המנה הזו אני לא מפסיק לחלום עליה.
מנת פסטה נוספת למי שלא אוכל פירות ים היא הלינגוויני פוטנסקה לאוהבי האנשובי. מנה המכילה רוטב עגבניות, זיתים, עגבניות שרי, אנשובי , צלפים ועוד... מנה עשירה במרכיבים וטעמים שמתאחדים לחגיגה אמיתית בפה. אחרי מנה כזו באמת כדאי לעשות "סייסטה איטלקית".

למסעדה קולקציית יינות משובחים המשתלבים נהדר עם מנות המסעדה.
המסעדה מומלצת בחום בן לשעות היום והן לשעות הלילה.

לאחר ביקורי במסעדה לא הפסקתי לחשוב על מנת הפסטה לינגוויני פירות ים ומאז כל פעם שאני מבקר בבית הוריי, אימי מכינה לי מנה זו ועושה זאת בהצלחה רבה. הנה המתכון למנה כפי שאימי מכינה בהשראת רוסטיקו.
מריכים:
מתכון לפסטה פירות ים
לאתר המסעדה
500 גרם פסטה לינגוויני מבושלת לפי הוראות היצרן
75 גרם חמאה
5 כפות שמן זית
1/2 ראש שום כתוש
1/4 חבילת פטרוזיליה קצוצה
שרמפסים מקולפים
קלמרי פרוס
צ'ילי, מלח ופלפל שחור
מיץ מ 1/2 לימון קטן
כ 1/2 כוס יין לבן מאיכות טובה (לא לזלזל)

אופן ההכנה:
1. ממיסים את החמאה ומוסיפים את השמן
2. מוסיפים את השום הכתוש והפטרוזיליה
3. מוסיפים את השרימפס והקלמארי וממשיכים להקפיץ
4. מוסיפים מלח, פלפל שחור, צ'ילי לפי הטעם ויין לבן ומצמצמים
5. מוסיפים את מיץ הלימון
6. מוסיפים את הפסטה ומערבבים
7. המנה מוכנה - שיהיה בתיאבון!!!








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...